Pogoji poslovanja

Osnovni podatki podjetja

STMGd.o.o.
Radovanova ulica 8
ID za DDV: SI40220842
Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana
Številka registrskega vložka: 

Cene

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila. Veljajo cene, ki so prikazane v košarici ob začetku nakupnega procesa, saj se ob spremembi cene na seznamu artiklov osvežujejo z zamikom.

Naročila - koraki nakupa

1.) Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan. Preden naročite blago, lahko popravljate vsebino naročila v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani, da želite  izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, klikni »izvedi naročilo«. V primeru, da kupujete prvič kliknite na gumb »ustvari račun«. V kolikor ste že registrirani, vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo. Kot registriran uporabnik boste  lahko pregledovali svoja naročila. Preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke. V meniju dostava si lahko ogledate morebitne stroške dostave. Nakup potrdite s klikom na »potrditev naročila«.  Potrditev naročila boste takoj prejeli na vpisan elektronski naslov. 

V kolikor se ne želite prijaviti, lahko želeno blago naročite brez prijave »enkratni nakup«.

2.) Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski  pošti o predvidenem roku dostave. 

3.) Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.

Plačilo in hitra dostava

Za področje Slovenje lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:

  • gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju) preko ponudnika GLS ali preko POŠTE SLOVENIJE
  • z nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu
  • kreditno kartico (Eurocard/Mastercard ali Visa)
  • preko PayPal-a (omogoča uporabo kreditnih ter debetnih kartic kot so Eurocard/Mastercard ali Visa ipd...)
  • V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu.
  • V primeru bančnega nakazila pa po potrditvi naročila kupec prejme predračun, preko elektronske pošte ali FAX-a, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.
  • V primeru plačila s kreditno kartico se blago kupcu odpremi naslednji delovni dan.

Zagotavljamo vam takojšnjo dobavo (v dveh delovnih dneh) vsega naročenega blaga iz naše zaloge. Vsi artikli, ki so v postopku vašega nakupa označeni z nakupovalno košarico, so v tem trenutku dejansko na zalogi z izjemo artiklov, ki so označeni »dobavljivo v 12 delovnih dneh«, le te nam zagotavlja dobavitelj. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Seveda se bomo potrudili, v kolikor je mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila. 

Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije ali GLSVsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpiše pod »opombe« na dnu naročila. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije.  Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.

Dostava je za vsa naročila nad 50 € brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 50 EUR pa znašajo 4 EUR in so enotni za celo Slovenijo. 
 

Vračilo blaga

  • Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@stmg.si.

Datoteka Obrazec za zamenjavo in vračilo blaga (docx)

PDF icon Obrazec za zamenjavo in vračilo blaga (pdf)

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: STMG d.o.o., Radovanova ulica 8, 2000 Maribor ali ga osebno prinese.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se NE šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

  • Vračilo poškodovanih pošiljk V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta Slovenije oz. podjetje UPS). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
  • Če je bila vrednost vašega naročila višja od 50 € je vračilo robe brezplačno. Če vaše plačilo ni preseglo vrednosti 50 €, krijete stroške poštnine sami. Prosimo prepričajte se, da bodo vaša vračila vrnjena s plačano poštnino. Priporočamo vam, da se informirate o stroških dostave pri različnih dostavnih servisih. Obrazec za vračilo blaga najdete na naši spletni strani pod zavihkom Vračilo.

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem lahko kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti sicer pa ga osebno prinesete v trgovino.

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 15 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.

V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.  

Stvarna napaka

Kdaj gre za stvarno napako?

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje podatkov in zasebnosti

Obvezujemo se, da uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne  bodo predani tretji osebi. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih preko njihovega uporabniškega računa.

Pri procesu naročanja so vsi podatki med prenosom zaščiteni proti nepooblaščenim vpogledom s spletnim zaščitnim protokolom SSL.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno.